tisdag 27 oktober 2009

Mer Beirut i Bilder

Hösten har kommit till Beirut. Då åskar och blixtrar det som om Tor flyttat Valhall till Mellis. Regnet fullständigt ÖSER regnet ner och då blir vägarna blir till mindre floder och brunnarna sprutar istallet för att svälja vatten.
Jag måste köpa ett par gummistövlar.
Annars har de senaste veckorna varit som följer...



Jag tog en mensdag från jobbet och åkte med Mika till Baalbek.

Mika och George vid de romerska ruinerna.

Mika kopte en tamburin. Var Lebanesiska van George var
den som blev palurad en sovenir for $5.



George fyllde 25 år.


Mika kramade Rafic Hariri
under en promenad i Beirut.

Flickan gillar ju att krama saker.

Rami och Ernesto ordnade en Funk fest och General Knas
fran Svenska Akademin drog av ett par reggae beats. Grym kvall.



Helena satt pa bakgarden och drack drinkar.


Mika, jag, Has'san och Helena
en helt annan lördag i Gemmayzeh.


Sen var det ju Halloween fest på Behind the Green Door.
Jag, Jennifer, Mika och Helena.


Jen var en klock, Mika Zigenare, Hel pirat
och Rami "The Dude".


Jag var en ihopsydd docka.


2 kommentarer:

Johan sa...

Kul att se lite festbilder! Hoppas du mår bra. Här hemma har hela familjen haft Svinis.
KRAM!
// Johan

Christoffer sa...

Vad coola bilder! Dessutom väldigt roligt att titta på bilder från ställen jag varit på också.

Sydafrika var underbart men novemberstockholm suger!

Saknar er båda 720 kg!